اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۱
  • ۰

هدف قرار دادن مسافرها

قبل از اینکه شما شروع کنید به تبلیغ کردن ملک تعطیلاتی خود، کمی وقت بگذارید و به مسافرهای مورد هدفتون فکر کنید.

بیشتر مسافرها جست و جوی خود را با این چهار مورد اغاز میکنند:

١- مکان و فاصله تا جاذبه ها

معمولا مسافران به دنبال ملک هایی هستند که به جاذبه های خاص هرشهر یا منطقه ای نزدیک باشد. در توضیحات خود به جای اینکه بنویسید: “به مکان های توریستی، مرکز خرید و رستوران ها نزدیکید” ،  دقیقا فاصله ملک خود را تا مکان هایی که برای یک مسافر جذاب و حتی لازم است را بنویسید.

٢-قیمت

اکثرا مسافرها برای مبلغ و بودجه ای که در ذهن خود دارند جست و جو میکنند. مطمئن شوید که شما قیمت خود را واضح گفته اید و اینکه در لیست شما به راحتی پیدا میشود.

٣-اندازه ملک

به طور واضح اندازه ملک خود را به همراه تعداد اتاق ها و تعداد مهمان هایی که میتوانند اقامت داشته باشند را اظهار کنید. مهمانان قطعا درباره امکانات اتاق خواب ها و وسایل و امکانات اتاق نشیمن و غیره نیز میخواهند بدانند.

٤-تاریخ های مقدم(ترجیح داده شده)

خیلی از مسافرین سفرهای تعطیلاتی خود را با تقویمی کاری خود و مدرسه ای تنظیم میکنند. تاریخ های موجود و در دسترس خود را برای جلب مسافرانی که به دنبال تاریخ های خاص هستند همیشه به روز نگه دارید حتی در لحظات اخر.

در نظر داشته باشید:

از آنجایی که بسیاری از مسافران این چهار مورد را برای جست و جوی مکان تعطیلات خود، اصل قرار میدهند،مطمئن شوید که لیست ملک اجاره ای شما به شفافی و وضوح هرکدام از این فاکتورها را توضیح میدهد.

برای ثبت آگهی ویلا خود اینجا کلیک کنید:
http://www.shab.ir/login


  • ۹۵/۱۱/۲۶
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی