اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

ما هر ساله کلی سفر میریم و بیشتر افراد هر سال همونجاهایی رو میرن که سالهای قبل هم رفتن. حالا ما بچه های تیم شب سفری رو بهتون پیشنهاد میدیم که میتونه تمام ذهنیت های شما رو نسبت به طبیعت و عجایب ایران عوض کنه.

اسم این سفر رو گذاشتیم سفر به سرزمین عجایب و دلیلش رو بعد خوندن این مطب میفهمید.

*جزیره هرمز

بذارید اول از مسیر شروع کنیم. برای رفتن به جزیره رویایی هرمز ۳ تاه راه هست و میتونید با هواپیما خودتون رو به بندر عباس برسونید و از اونجا از اسکله حقانی که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ غروب به مسافرا سرویس میده با هزینه کمی در حد ۷ هزار تومن خودتون رو با کشتی  به جزیره برسونید . یا اینکه اگه قصد سفر با قطار رو دارید میتونید با قطار تا بندر عباس برید . از راه اهن تا اسکله حدود نیم ساعت راهه و از اونجا دوباره مثل قبل با کشتی برید جزیره.  یا اگه عاشق سفر با ماشین خودتونید بعد  رسیدن به بندر عباس میتونید با لندی گراف که هزینه اونم ۱۰ هزار تومنه تا قشم  برید و اونجا اخرین مقصد ماشینتونه  و از قشم دوباره از اسکله با هزینه ۱۷ تومن و طی حدود ۱ ساعت به جزیره هرمز برسید.

هرمز، جزیره ای به مساحت ۴۲ کیلومترمربع در ورودی خلیج فارس و در ۸ کیلومتری بندر عباسه. به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به تنگه هرمز از لحاظ بازرگانی و راهبردی اهمیت زیادی دارده.

اولین مسئله که تو جزیره به چشمتون میاد خوی ناب مهمون نوازی محلی های هرمزه. بدون شک هرمزیها یکی از مهمون نواز ترین انسانهای ایرانن.  و بعد اون مکانی برای استراحت. مسلما اگر با خانواده و کودکان هستید و کمپ زدن برای شما مناست نیست و در عین حال برای صرفه جویی در هزینه های خود قصد رفتن به هتل را نیز ندارید ، پیشنهاد شب به شما اجاره خانه ها، ویلاها و اقامتگاه های شخصی/محلیست که در سایت شب برای راحتی شما یکجا جمع آوری شده. شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت با بودجه و رزرو آن لاین این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت.

بعد از کمی استراحت میتونید برید سراغ گشت وگذار تو این جزیره رویایی. تیم شب تو این مطلب بخشی از این شگفتی ها رو بهتون نشون میده.

خاک هرمز:

اولین ویژگی برتر هرمز خاک اون جزیرست

جزیره هرمز پر تنوع ترین خاک رنگی رو داره شما میتونید هر رنگی که تو ذهنتون هست رو خاکش رو اونجا پیدا کنید. ولی جزیره به خاک سرخش معروفه که جای جای  این جزیره میتونید ببینید. از خاک این جزیره برای مصارف صنعتی و ارایشی زیادی استفاده میکنن.

خاک سرخ این جزیره جاهایی به ساحل میرسه و شما میتونید دریای سرخین رو ببینید که ساحل تا امتداد ١٠٠ متری به رنگ سرخه و این یکی از جذابیتهای ناب مخصوص این جزیرست.

هرساله از خاک هرمز برای درست کردن کمپ خاکی استفاده میکنن و فرشی از خاک با رنگهای متنوع باورنکردنی نقاشی میکنن . از سراسر کشور عزیزمون هرساله هنرمندان و نقاشان بسیاری برای یاری دادن به این امر دور هم جمع میشن و این پدیدهرو بووجود میارن. این فرش تا وصعت ١٨٠٠ متر هم ترسیم میشه.این پدیده  هر سال از اوایل بهمن ماه شروع میشه و تا اواخر فروردین ماه شما میتونید این فرش رو روی ساحل جزیره ببینید . گردشگرا و توریستهای زیادی هر ساله فقط برای تماشای این شاهکار هنری به جزیره میان.

425302826_17775557296966489861فرش-خاکی-30-متر-مربعی-در-جزیره-هرمز

دره مجسمه ها: 

تو جزیره به بافاصله نیم ساعتی از روستا و با پیاده روی ١٠ دقیقه ای میتونید به دره ای برسید به اسم دره مجسمه ها. اسم این دره رو برای این روش گذاشتن چون تو این دره تنام سنگها و کوها با ارتفاع های کوتاه و بلند به شکل مجسمه های انسان و حیوانات هستن. نقش و نگا. انواع حیوانات رو شما میتونید تو این دره مشاهده کنید. و این مطلب که تمام این مجسمه ها طبیعی و ساخته طبیعت هستن زیباییهاش رو دوچندان میکنه .

در دره مجسمه ها دالانی وجود داره که میشه اسمش رو گذاشت دری به سر مین عجایب. شما باد از گذشت از این دالان کوتاه میتونید به منظره ای خیره کننده دست پیدا کنید. شما در بالای کوهی هستید و سنگها با ارتفاع ١٠٠ متر و یا بیشتر به صورت عمودی پایین رفتن و به ساحل رسیدن. یکی از قشنگترین غروب هایی رو که تصور میکنید  میتونید اینجا ببینید.

ساحلی با امتداد نامحدود و صخره هایی با ارتفاع ١٠٠ ها متر و شما در بالای این صخره ها نظاره گر غروب هستید.

دره رنگین کمان:

در فاصله حدود ١٥ دقیقه ای دره مجسمه ها دره دیگه ای وجود داره . میتونید حدس بزنید که چرا این اسم رو براش انتخاب کردن . بعله درسته این دره تشکیل شده از کوهای کوتاه و بلندی که به صورت لایه لایه تشکیل شدن از خاکهای رنگی. خاکهایی با تونع شاید ٧٠ رنگ. هر رنگی که تو ذهنتون هست رو میتوید اینجا خاکش رو پیدا کنید. دره رنگین کمان محل خوبی برای کمپ شبانه هست. دره ای ارام و شبی رویاای با ستاره های بی همتا. .

ساحل محیط زیست:

ساحل محیط زیست به فاصله اندکی از روستا به سمت شرغ هستش . این ساحل ارامگاه لاکپشتها و پرندگان و اهووهای این منطقه است. شما میتونید تو فصل تخم گذاری لاکپشتهای غول پیکری رو اینجا ببینید که در حال تخم گذاری هستن و در کنارشون پرنده های کم یابی که بخاطر غنی بودن این جزیره هر ساله به این مکان مهاجرت میکنن. محیط زیست هرمز بسیارگسترده و غنی هستش. اهو ها بخش اصلی این محیط زیست هستن  که در جای جای جزیره همراه روباه ها میتونید اونارو مشاهده کنید و به زیبایی خلقت خدا پی ببرید. ما باید همیشه یادمان باشه که این جزیره به محیط زیستش زندست و نباید هیچوقت اسیبی حتی کوچک بهش وارد کنیم و حافظ این جزیره برای اهالی و نسل های بعد باشیم.

429724604_14843793212859610293

ساحل مفنق:

در قسمت غربی جزیره میتونید با قایق به ساحلی برید به اسم مفنق این ساحل همانند بافت اصلی جزیره کاملا به صورت مرجانی هستش و در بعضی جاها با سنگ های تیز و برنده. تو این ساحل شما میتونید انبوه خرچنگهای کوچک بزرگ رو مشاهده کنید خرچنگهایی که لانه اشان در لابه لای این مرجانهای ساحلی هستش و در کل فصول سال اینجا زندگی میکنن. اگه اهل شنا و شیرجه هستید تو ساحل مفنق میتونید سرخره های بزرگ رو پیدا کنید که با سیرجه زدن از روی اونها به عمق ٧ متری اب برسید. اب این جزیره به دلیل وصل بوده به خلیج اروم و زلال هستش و در بیشتر جاهای این جزیره و ساحل هاش میتونید ابی به ذلالی جزایر قناوی رو تجربه کنی و از عکس گرفتن در این ابها لذت ببرید.

جنگل های مانگرو: 

جنگلخای مانگرو پوشش حرا داره. پوشش حرا رو شما فقط در جنوب کشور میتونید یافت کنید. این جنگلها همیشه حافظ حدود ٢٠ نوع گونه پرنده ای هستش و جای جای این جنکل تخم کذا ی میکنن و لانه درست میکنن. چون اب این جزیره و خاکش شور هستش پوشش گیاهی کمی در این مناطق پیدا میشه و اکثرا حرا هستن. حرا به دلیل مکانیزم ویژه ای که در برابر جلوگیره از شوری خاک داره در این منطقه زیاد رشد میکنه و به حفظ محیط زیست این منطقه کمک بسیاری میکنه. وقتی به جنگلای حرا میرید کفشهاتون رودر بیارید چون خاک زیر این درختها خاک مرطوبی هستش و خاصیت درمانی داره.

جنگل_های_ماگرو

غار نمک: 

در سمت غربی جزیره میتونید با راهنما برید تا به غار نکنی این جزیره برسید. غار نمکی با زیبایی مجذوب کننده خودش هر ساله میزبان گردشگرهای زیادی هستش . این غار که در نش کامل تشکلی شده از نمک و رنگ سفید فوق العاده ای داره در بعضی مواقع  به زیر اب میره و دوباره احیا میشه . غار نمکی مکان خوبی در مواقع گرمای شدید جزیره هستش مکو مثل یخجال عمل میکنه این جزیره در بافت خودش نمک هم داره و جزو بافت اصلی جزیره به حساب میاد . تو این غار با منظر زیبایی که داره میتونید عکسهایی با تنوع منظره ایه زیادی بگیرید که مشابهش رو جای دیگه از کشور عزیزمون نمیتونید ببینید.

425316817_17027376680511515764

به عنوان منابع گردشگری تاریخی و فرهنگی جزیره هرمز می شه از برج ناقوس، قلعه پرتغالی ها، ، قصر صورت، خانه زعفرانی، قصر بی بی گل، ویرانه های دارالعلم قدیم، خرابه های شهر قدیم هرمز، برج تیر انداز، و زیارتخانه حضرت خضر نام برد.

جزیره هرمز موزه ای هم داره به اسم “دکتر نادعلیان” شما تو این موزه میتونید تمام شگفتی هاب مربوط به اهالی جزیره هرمز رو یجا ببینید. دیدن این موزه محلی رو به همه پیشنهاد میکنیم.

امیدواریم که از سفر با تیم شب راضی بوده باشید و تو سفرهای بعدی هم همراه ما باشید. ما برای خدمت به شما اینجا در کنار شما هستیم. تا سفری دیگر بدرود.

تیم شب

www.shab.ir

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی