اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

در میان شهرهای ایران، اصفهان مانند یک تکه ازجواهرات است که با وجود نوسانات تاریخی در منطقه هنوز درخشش و شکوه خود را در طول قرن ها حفظ کرده است. شهر آنقدر زنده ، پر جنب و جوش است که گویی امروز زاده شده و در عین حال آنقدر اصیل و سخت که انگار همیشه وجود داشته است. فرهنگ غنی آن و طبیعت زیبا دریک هماهنگی کامل که هرکدام بازتابی از دیگری ست. اصفهان بیان نهایی ازفرهنگ اسلامی ایرانی است.

Imam-Mosque-Isfahan

اصفهان در مرکز ایران در امتداد زاینده رود واقع شده است. این شهر در یک منطقه نسبتا کوهستانی در مرکز فلات ایران واقع شده است و بین کوه برفی زاگرس و کویر خوابیده است. به خاطر منطقه ای که اصفهان در آن واقع شده انواع شرایط آب و هوایی در این شهر دیده میشود.

*اصفهان: موزه ای که مردم در آن زندگی می کنند

با تاریخ و سابقه و آثار تاریخی متعدد، اصفهان از شهرهای نمونه در جهان است. به گفته نویسنده فرانسوی، آندره مالرو، تنها فلورانس و پکن قابل مقایسه با اصفهان می باشند. بناهای تاریخی اصفهان مجموعه ای از بهترین نمونه های سبک های مختلف معماری فارسی توسعه یافته در طول یک دوره  بیشتر از هزار ساله توسعه یافته است. کیفیت و کمیت این آثار هنری بزرگ و زیاد هستند و شاهکارهای معماری ایران پس از اسلام هستند.در میان جاذبه های تاریخی اصفهان میتوان انواع مختلف گنبد، کاشیکاری، گچ کاری، نقاشی نقاشیهای دیواری و خوشنویسی می توان نام برد که تداوم هنرصفوی است که توسط هنرمندان و صنعتگران امروزی دنبال شده است و این امر باعث شده‌است که در فرهنگ ایرانی اصفهان نصف جهان لقب بگیرد.. این آثار نشان دهنده اعتقادات مذهبی سازندگان آنهاست و تحسین شده با گردشگران و مهمانان این دیارکه گویی به دوران گذشته رفته اند ،یک جهان پر از نور و ظرافت.

اصفهان شهرصنایع دستی ایرانی و هنرهای سنتی نامیده میشود. این آثار هنری بخش عمده ای از صادرات ایران، به ویژه به اروپا را تشکیل میدهد.

most-beautiful-cities-isfahan-cr-getty isfahan

*جاذبه های گردشگری

اصفهان سرشار از آثار هنری و تاریخی است که میدان نقش‌جهان یکی از بزرگترین میادین دنیا، مسجد امام، سی و سه پل، پل خواجو، پل مارنان، مسجد جامع، مسجد سیّد، مسجد شیخ لطف‌الله، منار جنبان، برج کبوترخانه، گذر چهارباغ عباسی، سبزه میدان، کاخ چهلستون، آتشگاه اصفهان، کاخ عالی‌قاپو، کاخ هشت بهشت، کلیسای وانک، بازار اصفهان، بازار قیصریه اصفهان، بازار شاهی، حمام علیقلی آقا، مدرسه چهارباغ و هتل عباسی از بارزترین آنها هستند.

اصفهان با وجود این همه جاذبه دیروزی و امروزی از گزینه های همیشگی سفر است و این را نیز میدانیم که یک سفر خوب مستلزم اقامتگاه مناسب با شرایط و بودجه ای مناسب ماست. مسلما اگر با خانواده و کودکان دلبند خود هستید و برای صرفه جویی در هزینه های خود قصد رفتن به هتل را نیز ندارید ، پیشنهاد شب به شما کرایه شبانه خانه، ویلا ،آپارتمان، سوییت، اتاق و اقامتگاه های شخصی/محلیست که در سایت شب برای راحتی شما یکجا جمع آوری شده. شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت آن با بودجه شخصی و رزرو اینترنتی عزم سفر میکنید و این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت. بعد از رسیدن به مقصد و کمی استراحت هم میتونید برید سراغ گشت وگذار تو دل تاریخ.

*زمان حال روز اصفهان

اصفهان رشد و پیشرفت قابل توجهی در دهه های گذشته به دست آورده است که آن را به یک شهر مدرن با افزایش روزافزون جمعیت خود، توسعه شهر، تشکیل خیابان های جدید و همچنین افزایش در تعداد ساختمان ها و گیاهان تبدیل کرده است. اصفهان شاهد رشد چشمگیری پس از انقلاب اسلامی نیز بوده اما با این حال هیچ کدام از خصلت های خود را از دست نداده.


rose-garden

تیم شب با کمال میل نظرات و تجربیات شما درباره اصفهان را میشنود.

مارا به دوستان خود معرفی کنید و در شبکه های اجتماعی همراهی کنید.

www.shab.ir

  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی