اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


اگر شما به فکرپذیرش حیوانات خانگی در اقامتگاه های کرایه ای خود هستید ، و یا حتی در حال حاضر نیزآنها را میپذیرید اما خط مشی منظمی ندارید، در اینجا چند دستورالعمل را معرفی میکنیم شاید بخواهید در نظر بگیرید که اقتصادی نیز است:

*بیعانه قابل استرداد در مقابل هزینه های احتمالی حیوان خانگی و هزینه مستقل حیوان خانگی:

از آنجا که حیوانات خانگی باعث ایجاد سایش و پارگی در خانه میشوند (و حتی با پتانسیل آسیب جدی تر)،شارژ کردن مهمان در این مورد  کاملا معقول و منطقی است.

سپرده حیوان خانگی یک مقدار مشخصی از پول است که شما از مهمانان خود قبل از اقامت دریافت و پس از پایان مدت قرارداد زمانی که اموال خود را در شرایط مشابه مشاهده کردید پس خواهید داد.

هزینه مجزا حیوان خانگی نیز یک مقدار مشخص و غیر قابل استرداد است که مهمان در قبال ورود حیوان خانگی خود به خانه شما میپردازد. شما حتی می توانید هزینه برای اولین حیوان خانگی و مقدار افزایشی برای هر حیوان خانگی اضافی  شارژ کنید. به علاوه، بسیاری از مسافران که اغلب سفرهای خود را با حیوانات خانگی خود  انجام میدهند در پرداخت هزینه برای حیوانات خود ابایی ندارند.

*قوانین جانبی زیادی میشود در این مقوله اضافه کرد، برای نمونه:

نوع حیوان خانگی( سگ، گربه، پرنده و غیره…)

تعداد سگ و یا حیوانات خانگی

سر و صدای حیوانات

قوانینی که شهر یا محله شما ممکن است داشته باشد

واکسینه و بهداشتی بودن حیوان و …. و … و….

دانستنی های مهمان با حیوان خانگی

ما میدانیم که تا چه اندازه حیوان شما برای شما عزیز و مهم است. ما میفهمیم که کرایه و رزرو اقامتگاه های تعطیلاتی از هر نوع : ویلا، آپارتمان، سوییت، باغ، خانه و غیره در هر  نقطه ایران به شرط داشتن حیوان نیز تا چه اندازه چالش برانگیز است.

با این حال این برای صاحبخانه مهم است که اکثریت قریب به اتفاق صاحبان حیوان خانگی محترمانه از ملک مورد اجاره مراقبت کرده و اطمینان  حاصل میکنند که حیوانات خانگی آنها هرگز مزاحمت نیز ایجاد نمیکند - درست مثل شما!

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

www.shab.ir

  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • فواد جاودان

نظرات (۲)

واقعا جمله تامل برانگیزی بود
در پرداخت هزینه برای حیوانات خود ابایی ندارند.
یعنی حالا که امکانش هست و صاحب حیوونم مجبوره، ازش بِکنید!!! 

من الان سگ دارم و کلی دنبال ویلا گشتم سگم تربیت شدس و صد در صد با اطمینان میتونم بگم که هیچگونه خرابکاری نمیکنه اما با هر میزبانی صحبت کردم هیچکدوم حاضر به پذیرش ما نشدن، واقعا به کجا داریم میریم چرا اینقد این فرشته های نازنین تو مملکت ما منفورن، واقعا از ماست که بر ماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی