اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از مسافران چه داخلی و چه خارجی کاشان را برای گشت زدن در سفرهای خود بین تهران، اصفهان و یزد و یا حتی مجزی انتخاب میکنند. اما این شهرستان لذتبخش و مامن چسبیده به دشت کویر یکی از جذابترین مقصدهای ایران است. این شهر نه تنها دارای مجموعه ای از شگفتی های معماری، بازار سرپوشیده جوی و باغ یونسکو است که حتی برای ارائه برخی از بهترین هتل های سنتی مرکزی ایران نیز به رسمیت شناخته شده است. در کتار این برای اقامتی ارزان تر در این شهر مردم خونگرم این خطه از ایران در خانه های خود نیز میزبانان خوبی میباشند که پیشنهاد شب به شما کرایه شبانه خانه، ویلا ،آپارتمان، سوییت، اتاق و اقامتگاه های شخصی/محلیست که در سایت شب برای راحتی شما یکجا جمع آوری شده. شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت آن با بودجه شخصی و رزرو اینترنتی عزم سفر میکنید و این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت. بعد از رسیدن به مقصد و کمی استراحت هم میتونید برید سراغ گشت وگذار تو دل تاریخ.

در طول دوره سلجوقی (1051-1220 م) کاشان برای منسوجات آن، سفال و کاشی و رسیدن به سطح بالایی از موفقیت در هر یک از این صنایع روستایی  مشهور شد. در حال حاضر صنعتگران نساجی محلی هنوز با بهره گیری شمه ای از هنردوران رنسانس در کار خود پیش میروند، اما مکانیزه شدن تا حد زیادی دارد به مرگ این هنر و صنعت باستانی منجر میشود. امروزه این شهر بیشتر به عنوان یک مرکز مهم برای تولید آب گل رز، که در سراسر مکان های جاذبه توریستی اصلی شهر به فروش می رسد و در فروشگاه های اختصاصی در بازار نیز شناخته شده است.

 

تپه های تاریخی و مناظر در داخل و اطراف کاشان نشان دهنده ماهیت تاریخ قدیمی از سکنی گزیدن در این بخش از ایران از دوران باستان میباشد. روستای فین که زمانب خارج از کاشان محسوب میشده است در حال حاضر به این شهرستان متصل است. برخی از جاذبه های گردشگری کاشان یا در فین و یا بین این روستا و خود کاشان هستند.


نام این شهر و شماری از مکان های دیدنی و جاهایی که در این شهر باید رفت و دید در سایت بین المللی TripAdvisor نیز برده شده است که از جمله آنها:

خانه طباطبایی ها

باغ فین کاشان

حمام سنتی سلطان امیر احمد

خانه بروجردی ها

مسجد آقا بزرگ

صحرای مرنجاب و کمپینگ

بازار کاشان

شهرزیرزمینی نوش آباد

شاهزاده ابراهیم

موزه عروسک و اسباب بازی های قدیمی

و…و…بسیاری دیگر میباشد.

 

این تعطیلات، سفر در ایران را فراموش نکنیم.

www.shab.ir

  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی