اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

شهرک نمک آبرود ،درواقع روستایی ست در کلاردشت غربی در منطقه چالوس و در استان مارندران .نمک آبرود  یکی ازجذابیت های توریستی در استان شمالی ایران مازندران است. به طور کلی جلگه مازندران و همچنین این منطقه در شمال ایران دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است، که معروف به آب و هوای معتدل خزری است .

نمک آبرود دارای تلکابینیست که در سطح دریا و در نزدیکی خط سواحل دریای خزر شروع می شود وبا عبور از منطقه جنگل های انبوه شمال  دربالای ارتفاعات البرز به پایان میرسد.

حدود ۲۰۰ هکتار بنفشه ها  و شمشاد ها وجنگل های انبوه مدوبن ( از ارتفاعات سلسله جبال البرز ) منطقه بسیار دیدنی و جذابی را بوجود آورده است.

 

شهرک توریستی و تفریحی نمک آبرود جلوه گاه تحقق رویاهای گردشگری شما می باشد .

دیگر امکانات تفریحی و رفاهی جهت گردشگران :

دریاچه مصنوعی با پدالو ، زمین تنیس ، پیست دوچرخه سواری خانمها و آقایان ، زمین اسکیت ،پاور هنگ گلایدر و اسکای واکر ، شهر بازی کودکان ، پرواز با هواپیمای دو نفره ، مراکز خرید ، رستورانها ، غرفه های بوتیک لباس و صنایع دستی ، فرش ، لباسهای چرم ، عکاسی ، آرایشگاه و سرانجام مرکز تفریحی ساحل دریا را می توان از میان دیگر امکاناتی نام برد که شما می توانید در آن ، جوی دوستانه ، لذت بخش و شاد داشته باشید .

برای یه سفر و گردش خوب و خاطره شیرین باید خیال شما از بابت مکان اقامتی راحت باشد تا در شهری شلوغ وبا خستگی راه تا رسیدن به مقصد، تازه به دنبال جا نباشید. و در این مسیر شب در کنار شماست تا لذتتان تمکیل شود.

www.shab.ir

 

  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی