اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰




سبزترین نوع حمل و نقل برای سفر چیست؟

منظور از سفر سبز سفری ست که کمترین آسیب را به محیط زیست اطراف ما بزند.

سبزترین راه برای سفر کردن قطعا سفر نرفتن است. فقط در خانه ماندن، خیره به کارت پستال های قدیمی و همین.

منظور از سفر سبز سفری ست که کمترین آسیب را به محیط زیست اطراف ما بزند.


اما اگر چه صنعت مربوط به سفر مسئول حدود 5 درصد از انتشار کربن جهانی است، اما همچنین هم یکی از منابع اصلی درآمد برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه است.


علاوه بر این، سیاره ما انقددددر زیبا است که نگشتن آن خود حیف است. پس چگونه می توانیم جهان را بدون از بین بردن آن، ببینید؟


 آیا می دانید که رانندگی در برخی از موارد نسبت به پرواز سازگارتر است با محیط زیست؟ یا حتی  استفاده ازوسایل حمل و نقل عمومی ممکن است همیشه ترین گزینه سازگار با محیط زیست نباشد؟ 

حال بخوانیم:


راه رفتن


پاهای شما یکی از سازگارترین ها با محیط زیست است که به شما به صورت رایگان و در هنگام تولد داده شد است. راه رفتن یکی بسیار سرگرم کننده تر ازآنچیزی ست که شما انتظار دارید!



دوچرخه


دوچرخه سواری سریع تر از راه رفتن است و ورز دهنده ماهیچه های شما بهتر از هرکس و هرچیز.مسلما محدودیت هایی هم برای میزان مسافتی و زمانی که میتوانید بروید هم هست، اما مناسب برای کاوش محیط خلوت نزدیک شما.

  


اتوبوس


به طور کلی، اتوبوس سبزترین راه سفر رفتن است. با توجه به اتحادیه دانشمندان نگران، یک زن و شوهر از سوار شدن به اتوبوس خواهند توانست میزان تولید کربن خود را تقریبا به نصف کاهش دهند،حتی در مقایسه با رانندگی با یک ماشین هیبریدی.


اما باز هم حمل و نقل عمومی تا زمانیکه بیشتر مردم از آن مصرف نکنند ،همیشه بهترین گزینه نیست.


قطار


قطار کمتر با محیط زیست سازگارست تا اتوبوس، اما هنوز هم یک انتخاب بهتر است در مقابل پرواز. همچنین می تواند خیلی سریع تر و رمانتیک تر از رفتن با اتوبوس است. قطارهای امروزی البته تمایل بیشتری به سازگاری با محیط زیست دارند از مدل های قدیمی تر.


ماشین


جاده یک راه واقعا سرگرم کننده است برای کشف یک مقصد جدید است. همچنین می تواند یک انتخاب خوب باشد ، اگر درست انجام شود.  یعنی چی؟هرچقدر افراد بیشتری در یک ماشین سوار شویم در عوض هرماشین با یک سرنشین. اما حتی مهم تر از آن نوع ماشین انتخابی است.


اما هنگامی که صحبت از سفرهای طولانیست، رانندگی سبزی کمتری دارد تا پرواز.


موتورسیکلت


ایا موتور سیکلت، سبزتر از یک ماشین است؟ این یک سوال آسان نیست. یک مطالعه از سال 2011  نشان داده که یک موتور سیکلت  28 درصد کمتر مصرف سوخت دارد و دی اکسید کربن نیز 30٪ کمتر از یک ماشین تولید میکند. اما 416٪  نیزهیدروکربن بیشتری تولید میکند.


هواپیما


انتقادهای بسیاری از پرواز می شود برای از بین بردن این سیاره و در بسیاری از موارد نیز درست است.


صنعت حمل و نقل هوایی از علل سرعتبخشی به رشد گرم شدن کره زمین است و بیش از 5٪ افزایش در هر سال دارد.


در اینجا سه ​​نکته ساده برای کسانی که  که نیاز دارند حتما هوایی سفر کنند. حتی الامکان پرواز مستقیم رزرو کنید. صندلی های اقتصادی انتخاب کنید. تحقیقی داشته باشید درباره سیاست های زیست محیطی خطوط هوایی انتخابی خود.


همانطور که می بینید، هیچ پاسخ ساده ای به سبزترین نوع از معضل حمل و نقل وجود ندارد.

این موضوع را به عنوان یک مسیله ساده در نظر نگیریم - ما نمی توانیم سیاره مان را سیلی بزنیم و سپس با چند باند  زخم هایش را التیام بخشیم. ما باید تغییر را شروع کنیم اگر که می خواهیم نسل های آینده به همان آزادی ما در حال حاضر ، زندگی کنند.

شب با شما در این راه همراه است.

  • ۹۶/۰۲/۲۶
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی