اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰


آیا تا به حال کیش بوده اید؟ شما حتما باید این سفر را تجربه کنید. “مسافرانی که به ایران سفر کرده و یا میکنند به احتمال زیاد این نام را بیش از یک بار میشنوند. و زمانی که شما بپرسید که چه چیزی کیش را انقدر خاص میکند، به شما خواهند گفت: "آه کیش فوق العاده است. همه چیز آنجا هست. سواحل تمیز، ساختمان های مدرن ،آرامش، مردم خونگرم، هوای تمیز، تفریحات( مانند سافاری، پارک آبی، غواصی، اسکوتر برقی، بانجی جامپینگ، جایروکوپتر،اسب سواری،پلاژ، ماهیگیری و…)، مناطق تاریخی (مانند شهر تاریخی حریره،کاریز،درخت سبز،اسکله تفریحی،کشتی یونانی و..)  وحتی خرید معاف از حقوق گمرکی . درست مثل دبی!


و بله، همه این ها تا حد زیادی درست اند ... بله


از آنجا که در ۱۹۷۰، زمانی که آخرین شاه برای تبدیل این جزیره ی صحرایی به زمین بازی برای ثروتمندان و مشهورین تلاش میکرد،کیش شروع کرد به کیش شدن که بعضی میگویند این جزیره معادل ایرانی هاوایی ست(با اغراق).

جزیره کیش دارای یک وضعیت منحصر به فرد در منطقه استراتژیک خلیج فارس در میان ده ها جزیره بزرگ و کوچک است. این جزیره بسیار زیبا و جذاب است و به عنوان مروارید خلیج فارسی از زمان های قدیم شناخته شده است.

سواحل آرام آن با ماسه های مرجانی و تحت پوشش نور درخشان آفتاب، یک منظره منحصر به فرد و جذاب را می سازد.

 آب های ساحلی روشن این اجازه را می دهد تا دیدی واضح از چند متری عمق دریا داشته و به تماشای حرکت زیبایی از ماهی ها بپردازیم. گیاهان متنوع و درختان بومی، و همچنین آب و هوای دلپذیر هفت ماه از سال در میان ویژگی های برجسته این جزیره هستند.

این جزیره بسیاری از گردشگران، مسافران و نویسندگان طول تاریخ را به دلیل این ویژگی ها به خود جلب کرده است. در میان کسانی که در ستایش از این جزیره نوشته شده اند نیارکهوس، فرمانده نیروی دریایی یونان است که درسفر خود به کیش در ۲۲۵ سال قبل از میلاد نوشته است. و در وصف درختان زیبای خرمای آن نیز ، مارکو پولو، ابن بطوطه و حمدالله مستوفی، و همچنین خانم فاطمه آل علی نویسنده کویتی معاصر ،که در فوریه ۲۰۰۲ به این جزیره آمد، آن را به "گوهری در تاج پادشاه" تشبیه کرده است، نوشته اند.


اگر تا به حال کیش نبوده اید و یا حتی بوده اید و بعد از خواندن این مقاله هوس این سفر به سر شما زده است ، سفر خوب مستلزم اقامتگاه مناسب با شرایط و بودجه ماست. مسلما اگر با خانواده و کودکان دلبند خود هستید و کمپ زدن برای شما مناست نیست و در عین حال برای صرفه جویی در هزینه های خود قصد رفتن به هتل را نیز ندارید ، پیشنهاد شب به شما کرایه شبانه خانه ها، ویلاها و اقامتگاه های شخصی/محلیست که درسایت شب برای راحتی شما یکجا جمع آوری شده. شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت آن با بودجه و رزرو آن لاین عزم سفر میکنید و این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت. بعد از کمی استراحت هم میتونید برید سراغ گشت وگذار تو این جزیره رویایی.


تیم شب با کمال میل نظرات و تجربیات شما درباره نگین ایران را میشنود.

مارا به دوستان خود معرفی کنید و در شبکه های اجتماعی همراهی کنید.

www.shab.ir


  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی