اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از موانع ما برای سفر کردن به مناطق مختلف نبود محلی برای اقامت یا هزینه های گزاف هتل ها و رستوران هاست. اما با مدیریت هزینه ها و استفاده از تکنولوژی شما میتوانید به سادگی و ارزان سفر کنید.

در بیشتر مواقع وقتی بحث سفر و مسافرت پیش میاد، هزینه های سفر از عمده ترین دغدغه هایی هست که به چشم میاد. بطور کل وقتی اسم سفر می‌آد ممکنه خیلی از ماها به هزینه های گزاف بلیط هواپیما و هتل و تور های مسافرتی فکر کنیم، ولی افرادی هستن که هزینه سفرهاشون گاهی کمتر از هزینه های زندگی در خونه خودشون میشه.

هزینه‌ی عمده، هزینه ی اسکان هست، ممکنه خیلی ها اولین چیزی که بهش فکر میکنن این باشه که تو کدوم هتل بمونن یا اینکه کجا میتونن ویلا، سوئیت یا کلبه اجاره کنن. همزمان افرادی هم هستن که با یه چادر مسافرتی، میزنن به دل کوه و دشت و جنگل و نه تنها هزینه ای برای اقامتشون اونجا نمیدن بلکه از تجربه ی زندگی توی چادر کلی هم لذت میبرن.

سایت شب در فاز جدید خود کلبه های چوبی و محل های اقامت در طبیعت بکر را نیز ارائه میدهد. شما میتوانید با جستجوی ساده در میان اقامتگاههای مختلف میتوانید با قیمت عالی یک کلبه اجاره کنید.

pexels-photo-518242

قیمت ها در سایت شب در یک بازار رقابتی میان مالکین همواره در یک سطح منطقی و واقعی خواهند ماند و اختلاف قیمت های هنگفت که به واسطه نبود رقیب و یا نداشتن اطلاعات کافی مسافرین ایجاد میشود نیز در این سیستم از میان رفته است.

خورد و خوراک یکی دیگه از چیزهاییه که ممکنه توی سفر کلی خرج روی دستتون بگذاره، اگه بتونید وسایل آشپزی ساده مثل یه گاز کمپینگ و یه ماهیتابه یا قابلمه مسافرتی ساده داشته باشین و وسایل درست کردن چای آتیشی، دیگه تقریبا از رستوران و کافی شاپی بی نیاز می‌شید. حتی اگه وسایل برای درست کردن غذا هم ندارید، همیشه می‌تونید از محلی ها آدرس رستوران های ارزان و با کیفیت و یا جاهایی که غذای محلی ارزان دارند رو بپرسید. در بعضی خانه های روستایی شب شما این امکان را دارید که به سادگی به غذاهای محلی دسترسی داشته باشید و تجربه اقامتتان در منطقه را کامل تر کنید.

در انتها اینکه اگر سفر کردن رو یک چیز خیلی اعیانی نبینیم و یه مقدار هزینه های سفر کردن با هواپیما و شب توی هتل خوابیدن رو کاهش بدیم، می‌تونیم جاهای خیلی بیشتری رو ببینیم و حتی گاهی بیشتر هم خوش بگذرونیم. البته که اگر قصد داشته باشید حسابی خرج کنید میتوانید ویلاهای لوکس شب را امتحان کنید.

  • فواد جاودان
  • ۰
  • ۰


جزیره هرمز یکی از زیباترین جزیره های خلیج فارس است و طبیعت بکر و خاک زیبای آن دوباره به این جزیره امید به زندگی تازه بخشیده است. تا قرن ۱۴ میلادی این جزیره لارون نام داشت و هرمز، نام یک شهر تجاری مهم در کنار رودخانه میناب بود. با حمله خونین مغول‌ها، پانزدهمین امیر هرمز برای حفظ جانش مجبور به ترک این شهر شد. وی با بسیاری از مردمی که از این شهر آواره شده بودند ابتدا به جزیره کیش و سپس به لارون نقل‌مکان کرد. شهر میناب کنونی برروی خرابه‌های این بندر ساخته شده است. با توجه به موقعیت استراتژیک این جزیره، هرمز جدید خیلی زود به مرکز بازگانی مهمی تبدیل شد که پذیرای مهاجران زیادی از هرمزگان و مناطق دورتری چون هند و آفریقا بود. عظمت شهر و جزیره هرمز به قدری شد که دو قرن بعد و تا زمانی که توسط پرتغالی‌ها اشغال شد مرکز ولایات خلیج فارس از جمله بحرین بوده است.

جزیره هرمز

شاه عباس در سال ۱۶۲۲ میلادی جزیره هرمز و سواحل جنوبی ایران در خلیج فارس را از اشغال پرتغالی‌ها خارج ساخت و شهرهای هرمز و گمبرون را تخریب نمود و بندر عباس فعلی را بر خرابه‌های گمبرون استوار کرد. هرمز امروز به هیچ عنوان رونق گذشته را ندارد. اما تعداد مسافران که از شهرهای دور و نزدیک و کشورهای دیگر به این جزیره سفر میکنند در طول سالهای گذشته بیشتر شده است.

سطح جزیره هرمز را طبقات رسوبی و آتشفشانی تشکیل داده است. طبقات نمکی نیز به صورت تپه‌هایی قسمت اعظم جزیره را پوشانده‌اند و اغلب از جنس نمک خوراکی هستند. استخراج و صدور خاک سرخ جزیره هرمز یکی از مهم‌ترین منابع درآمد اهالی است. نمک آبی و سنگ لاشه از دیگر معادن این جزیره است.

IMG_20160215_121648

جزیره هرمز در میان زمین شناسان به علت این که از انواع خاک‌های مختلف تشکیل شده و تنوع بالایی دارد به بهشت زمین‌شناسی مشهور شده است. جزیره هرمز شامل تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی است، اطراف آن را جلگه‌های پست و همواری پوشانده‌است و معادن خاک سرخ و نمک سفید آن شهرت فراوانی دارد.

برای اقامت در این جزیره شما ۲ راه دارید، یا چادر با خودتان داشته باشید و در ساحل آنجا اقامت کنید که البته در این حالت شما باید عادت به زندگی در شرایط بدون امکانات را داشته باشید که البته صفای خودش رو داره. راه دیگه برای اقامت در این جزیره اجاره ویلا یا سوئیت از اهالی منطقه است. کرایه ویلا در شهر هرمز برای خانواده ها بسیار مناسب است و شما میتوانید ضمن آشنایی با طبیعت منطقه با مردم و رسم و رسوم آنها نیز آشنا شوید و داستان های آنها از این جزیره را بشنوید، ضمن اینکه میتوانید از محصولات و غذاهای محلی که خود مردم منطقه تهیه میکنند استفاده کنید.

 

برای دیدن ویلاهای جزیره زیبای هرمز در سایت شب اینجا کلیک کنید


  • فواد جاودان