اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

شما صاحب یک خانه دوم هستید و میبینید که استفاده زیادی از آن ندارید. یا، شما خانه سال های بازنشستگی خود را خیلی پیشتر از آنکه نیاز داشته باشید خریداری کرده اید و یا حتی به دلایل کاری و غیره اکثر اوقات ملک شخصی شما بلااستفاده است؛ که اینها همه مخارجی برای شما به همراه دارد.

house

همه این سناریو ها میتواند منجرشود به فکر اینکه مالکان به نوبه خود خانه دوم(و یا ملک فعلی) خود را به اجاره روزانه(یا همان کرایه شبانه) تعطیلاتی بگذارند. اجاره خانه ، سوییت یا ویلا  خود می تواند منافع مالی قابل توجهی  داشته باشد اما همه آن بسته به عملکرد و نحوه آن است- تنها اگر شما این کار را درست انجام دهید.

“این امر با تعهد به خدمات به مشتریان شروع می شود.“ این گفته: جان گری، مسول ارشد درآمد یکی از برترین سایت های کرایه ویلا و خانه(Homeaway) است. او می افزاید که: ”شما اساسا باید خانه خود را به نحوی بازاریابی کنید که مردم جلب شوند و آن را برای تعطیلات خود بخواهند.”

اجاره روزانه یک خانه تعطیلاتی خود یک کسب و کار و بیزینس است، که به ایت معنی است که شما باید ابزار کسب و کار مناسب آن را یا داشته باشید یا پیدا کنید؛ از قادر بودن به پذیرش کارت های اعتباری و یا نقدی تا پرداخت مالیات مسکن، تحویل به موقع و بازپسگیری و تمیز کردن سریع و به موقع  بین مهمانان و اطمینان از رعایت قوانین.

به گفته مایکل جوزف، از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت (InvitedHome) “ این واقعا کاربسیار زیادیست ، و کاری بیشتر از آنچه مردم پیش بینی میکنند و انتظارات مسافران مهمان هرروز در حال بیشتر شدن است.“

یکی از اولین تصمیمات به هنگام شروع اجاره اقامتگاه شخصی شما این است که آیا یک شرکت مدیریت و آژانس استخدام کنیم و یا خودمان مدیریت آن را به عهده بگیریم و آیا میتوانیم به تنهایی این کار را انجام دهیم؟؟؟

پیش بینی میشود که امسال یکی از پرسفرترین سال ها خواهد بود، و به طبع تمام گردشگران جایی برای اقامت نیاز دارند.پس باید ملک شخصی شما و یا خانه دومتان یکی از آنها باشد.

house-made-with-cash-notes

روش های مختلفی در بازار اجاره کوتاه مدت املاک وجود دارد، اما بازاریابی از طریق کانال ها و وب سایت ها  بدون شک یکی از موثرترین استراتژی ها برای جذب مهمان و تولید رزرو(آن لاین) جدید در صنعت اجاره روزانه میباشد.

تبلیغات خانه، ویلا، باغ و سویییت در سایت های اجاره روزانه  درست و مناسب، در حالی که از تکنیک های بازاریابی مناسب بهره میبرند، به شما امکان دیده شدن بیشتر و در معرض ترافیک کافی قرار گرفتن را میدهد و منجر به ساخت یک منبع ثابت و پایدار رزرو برای اجاره شبانه شما میشود.

ما در اینجا سایت رسمی ،رایگان و فعال ایرانی “ شب “ را  به آدرس www.shab.ir معرفی و پیشنهاد میدهیم که مکانی امن برای کسب درآمدی راحت و درست و مهمتر از همه بدون حضوردلالان این رشته میباشد.

به راحتی در حالیکه در منزل یا محیط کار خود نشسته اید و چای مینوشید ملک مورد نظر خود را رایگان در سایت و در معرض دید قرار دهید و منتظر تماس مسافران عزیز خود باشید. به همین راحتی.

۱-در دقایقی لیست رایگان ملک خود را پر و برپا کنید

۲-مهمانان بهترین و مناسب حال ترین ملک هارا جستجو میکنند که میتواند ملک شما باشد.

۳-با شما تماس گرفته میشود

۴-اگر شما بخواهید قبول میکنید و پول شما در جیب شماست.

www.shab.ir

  • ۹۵/۱۲/۱۶
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی