اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

شیراز شهر عشاق


شیراز ششمین شهر پرجمعیت ایران است و مرکز استان فارس.

شیراز یکی از مهم ترین شهرها در جهان اسلام قرون وسطی بود و در دوران سلسله زند ، زمانی که بسیاری از ساختمان های زیبای آن ساخته شد و یا دوباره بازسازی شد، پایتخت ایران بود. به خاطر هنرمندان و محققان بسیاری که از این شهر برخواسته اند، شیراز را با یادگیری و علم، بلبل، شعر، گل رز و همچنین شراب بوده شناخته میشده و میشود!

امروز شیراز آرام، شهرستان کشت، با راه های گسترده ای پوشیده  از درخت و بناهای تاریخی فراوان، باغ ها و مساجد با معماری های تک، بیشترین بازدید کننده را دارد که حتی بعد از چندین روز اقامت همچنان خوشحال هستند. دانشگاه شیراز نیز یکی از بهترین های ایران است.

 

از مکان های برجسته این شهر میتوان به: مقبره آرام و باغ حافظ شاعر مشهور؛ آرامگاه علی بن حمزه یک مکان تاریخی با معماری زیبا که در میان شیعان جذب انبوهی از بازدیدکنندگان را دارد؛ آرامگاه خواجو کرمانی آرامگاه سعدی ،موزه پارس که شامل آثار سلسله زند ست؛ عفیف آباد باغ، باغ دلگشا، باغ جهان نما و باغ ارم لذت بخش، که کاخ قاجار مربوط به قرن ۱۹ در کنار یک استخر بسیارزیبا نهفته است، اشاره کرد.

 

و برای یه سفر و گردش خوب و خاطره شیرین باید خیال شما از بابت مکان اقامتی راحت باشد تا در شهری شلوغ وبا خستگی راه تا رسیدن به مقصد، تازه به دنبال جا نباشید.

 پیشنهاد شب به شما کرایه شبانه خانه ها، ویلاها ،آپارتمانها، سوییتها، اتاقها و اقامتگاه هایی ست که در سایت شب برای راحتی شما یکجا جمع آوری شده. شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت آن با بودجه شخصی خود و رزرو اینترنتی  با خیالی آسوده عزم سفر میکنید و این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت. بعد از رسیدن به مقصد و کمی استراحت هم میتونید برید سراغ گشت وگذار برید.

www.shab.ir

  • ۹۶/۰۳/۰۳
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی