هدف قرار دادن مسافرها
قبل از اینکه شما شروع کنید به تبلیغ کردن ملک تعطیلاتی خود، کمی وقت بگذارید و به مسافرهای مورد هدفتون فکر کنید.
بیشتر مسافرها جست و جوی خود را با این چهار مورد اغاز میکنند:
١- مکان و فاصله تا جاذبه ها
معمولا مسافران به دنبال ملک هایی هستند که به جاذبه های خاص هرشهر یا منطقه ای نزدیک باشد. در توضیحات خود به جای اینکه بنویسید: “به مکان های توریستی، مرکز خرید و رستوران ها نزدیکید” ، دقیقا فاصله ملک خود را تا مکان هایی که برای یک مسافر جذاب و حتی لازم است را بنویسید.
٢-قیمت
اکثرا مسافرها برای مبلغ و بودجه ای که در ذهن خود دارند جست و جو میکنند. مطمئن شوید که شما قیمت خود را واضح گفته اید و اینکه در لیست شما به راحتی پیدا میشود.
٣-اندازه ملک
به طور واضح اندازه ملک خود را به همراه تعداد اتاق ها و تعداد مهمان هایی که میتوانند اقامت داشته باشند را اظهار کنید. مهمانان قطعا درباره امکانات اتاق خواب ها و وسایل و امکانات اتاق نشیمن و غیره نیز میخواهند بدانند.
٤-تاریخ های مقدم(ترجیح داده شده)
خیلی از مسافرین سفرهای تعطیلاتی خود را با تقویمی کاری خود و مدرسه ای تنظیم میکنند. تاریخ های موجود و در دسترس خود را برای جلب مسافرانی که به دنبال تاریخ های خاص هستند همیشه به روز نگه دارید حتی در لحظات اخر.
در نظر داشته باشید:
از آنجایی که بسیاری از مسافران این چهار مورد را برای جست و جوی مکان تعطیلات خود، اصل قرار میدهند،مطمئن شوید که لیست ملک اجاره ای شما به شفافی و وضوح هرکدام از این فاکتورها را توضیح میدهد.
برای ثبت آگهی ویلا خود اینجا کلیک کنید:
http://www.shab.ir/login
- ۹۵/۱۱/۲۶