اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

www.shab.ir
اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران ؛ بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند.
آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست،مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است. ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را در shab.ir پاسخ بگوییم. شب محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شود و با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در شب مالکین میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریان پر تعدادی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور در مناطق مختلفش راداریم. چرا که بسیاری از ما ابتدا مکان اقامت مقصد خود را انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.
از جمله اهداف اصلی شب برقراری تعامل بین مالکین و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه مالک را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان املاک ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

مشهد ، اغلب به عنوان "مشهد مقدس" اشاره به یکی از مقدسترین اماکن زیارتی برای مسلمانان شیعه در ایران است. این شهرستان، که سالانه میلیونها نفر از گردشگران را به خود جلب میکند، بهشت ​​خریداران است. با میراث غنی و جذابیت دنیای قدیم، مشهد نوید یک تجربه سفر منحصر به فرد را به شما میدهد. 

این شهرستان با عنوان سناباد وجود داشته که محلی برای توقف در طول راه برای کاروان های تجاری به و از ترکمنستان بوده است. تنها پس از شهادت حضرت رضا (عج) در طوس و ساخت و ساز مقبره ایشان در اینجا بود که این شهرستان وسیع تر و محلی زیارتی شد. 

 *گشت و گذار در مشهد

*مرقد امام رضا

این مجموعه خود یک شهر را در خود جای داده گویی و بازدید کنندگان با گیت های امنیتی در تمام دروازه روبرو هستند. زنان باید به ادب حرم خود را با چادر بپوشانند. به غیر از اهمیت مذهبی آن، یک شاهکار معماری است مزین به کاشی های پیچیده، خوشنویسی، حیاط زیبا و ایوان است. این مجموعه همچنین یک موزه، کتابخانه بسیار زیبا و مسجد گوهر شاد را از دوره تیموری در خود جای داده است.

 

*بقعه خواجه ربیع

ساختاری بزرگ با گنبد کبود به افتخار یکی از  یاران حضرت محمد (ص)ساخته شده است. یکی از مکان های مهم برای گردشگران که می تواند در تعطیلات عمومی  توسط زائران و خانواده های محلی ایران بسیارشلوغ باشد.

 

*باغ ها و کمپینگ در نیشابور

نیشابور، با یکی  دو ساعت رانندگی به دور از مشهد یک مکان زیبا با باغ های دیدنی که ایده آل برای یک گردش شبانه و یا یک کمپینگ شبانه است می باشد. این منطقه دارای مجموعه ای از آثارباقیمانده خانه امام رضا (ع) است.

 

*استراحتگاه های تابستانی

استراحتگاه های تابستانی در طرق، طرقبه، آکلمد، زشک و شاندیز ،برای تعطیلات آخر هفته بسیار عالی هستند. با هوای عالی، رستوران ها، باغ ها و خوراکی های بی نظیر.

 

*مجتمع های خرید و بازارها

بازاررضا، واقع در نزدیکی حرم امام رضا (عج) است که بازاری ست عمدتا برای محصولات نساجی و پارچه که امروزه همه چیز آنجا پیدا میشود. مکان هایی مانند مرکز تجاری شرق،  بازار کویتی ها، مرکز تجاری پروما، الماس شرق، زیست خاور و بازار بزرگ مراکز دیگرخریدی هستند که هر تنوع را با هرمقدار پول ارائه می دهند.

 

و مسلما تفریحات و گشت و گذار در مشهد به این ها ختم نمیشود.

 

*اقامت

بهار و تابستان دو فصلیست که مشهد بیشترین گردشگر را به خود میبیند و قطعا برای همه این مسافرها بسته به میزان جیب آنها مکان و اقامتگاه و هتل وجود دارد. 

و برای یه سفر و گردش خوب و خاطره شیرین باید خیال شما از بابت مکان اقامتی راحت باشد تا در شهری شلوغ وبا خستگی راه تا رسیدن به مقصد، تازه به دنبال جا نباشید.

 پیشنهاد شب به شما کرایه شبانه خانه ها، ویلاها ،آپارتمانها، سوییتها، اتاقها و اقامتگاه هایی ست که در سایت شب برای راحتی شما یکجا جمع آوری شده. شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت آن با بودجه شخصی خود و رزرو اینترنتی  با خیالی آسوده عزم سفر میکنید و این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت. بعد از رسیدن به مقصد و کمی استراحت هم میتونید برید سراغ گشت وگذار برید.

 www.shab.ir

  • ۹۵/۱۲/۲۴
  • فواد جاودان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی